У зв’язку з чисельними зверненнями мешканців нашого міста на відсутність послуги інтернет-постачання, компанія “Зурбаган” надала свої пояснення, які розмістили на своїй сторінці у мережі Фейсбук.
Змушені констатувати той факт, що профілактичні роботи, проведені рано вранці 01 січня 2020 року, не привели до поліпшення ситуації зі стабільністю надання послуги доступу в мережу Інтернет. За минулу добу спостерігалося 2 випадки зникнення сервісу на термін близько 30 хвилин кожен … В цілому за останні 4 календарних дні час відсутності надання послуги склало близько 3 годин. Керівництвом компанії було прийнято рішення про проведення перерахунку в січні місяці 2020 року всім активним користувачам мережі, у кого на момент виникнення даних проблем був позитивний залишок на особовому рахунку, в сумі вартості послуги за 1 календарну добу. Перерахунок буде проведений автоматично, ніяких додаткових заявок для проведення перерахунку абонентам подавати не потрібно.
02 січня 2020 року компанією “Зурбаган” в екстреному порядку буде проведена заміна сервера. Сподіваємося, що такі кардинальні заходи дозволять відновити нормальну працездатність мережі.
Приносимо свої вибачення за доставлені незручності і хочемо запевнити своїх абонентів, що персоналом компанії робиться все можливе для стабілізації роботи послуги доступу в мережу Інтернет. Висловлюємо щиру подяку абонентам мережі за терпіння, розуміння і лояльне ставлення до компанії “Зурбаган” в ситуації, що створилася!
Мешканцям Конотопа, які користуються Інтернетом від “Зурбаган” зроблять перерахунки
14:36, 2 січня 2020 р.
Суспільство