Для отримання архівної довідки потрібно оформити запит про необхідну вам інформацію. Запити можуть містити прохання про надання відомостей з певної теми, факту, проблеми (тематичні запити), запити соціально-правового характеру.
Детельне роз'яснення з цього приводу з'явилося на фейсбук-сторінці архівного відділу міськради.
Якщо вам необхідна архівна довідка, складіть запит в архів. Вкажіть у запиті свої ім'я, по батькові та прізвище, поштову адресу місця проживання, телефон, електронну адреса (якщо є), дату подання запиту.
Викладіть в заяві суть питання, вкажіть відомості, необхідні для виконання запиту, вкажіть у якому вигляді ви хочете отримати відповідь. Підбір відомостей для здійснення архівного пошуку покладається на заявника, тобто на Вас. Ви повинні вказати всю відому інформацію, яка Вас цікавить.
Запит на отримання архівної довідки ви можете подати особисто в Центр надання адміністративних послуг (Конотоп, пр.Миру, 8, кабінет №106) або а архівний відділ міської ради (Конотоп, пр.Миру, 8, каб.№123), надіслати поштою або зробити запит по інтернету на електронну адресу konotop.arhiv@gmail.com.
Ваш запит буде оброблений протягом 30 днів, після чого Ви повинні отримати необхідну довідку.
В архів доводиться звертатися з різних приводів: зібрати відомості для призначення пенсії, зібрати довідки для вступу в спадщину, зібрати дані про померлих або існуючих родичів, дізнатися історію будинку, вулиці та ін.
В архівний відділ може звернутися будь-який громадянин України, а також іноземні громадяни, особи без громадянства та юридичні особи.
Протягом 2017 року архівним відділом міської ради надано 2068 довідок соціально-правового характеру.
Нагадаємо, конотопці можуть також звертатися до районного архіву.