Про це в пабліку "Конотопського Ревізора" написав один із учасників спільноти.
Юрій Кот пише: "29.01.2017 після 16.00 я зайшов в магазин «Новожановские сири і ковбаси» (р-н Колієпроводу), щоб купити голівку сиру «Моцарела» або «Сулугуні» запаяного в термоплівку (вартість близько 50,00 грн.) і ліверну ковбасу для кота (близько 37,00 грн/кг).
Продавець без всякого сумніву, зважив мені сир і оголосив суму до оплати, але оскільки цей продукт люблять діти і була можливість перевірити термін придатності товару на упаковці, я перевірив кінцеву дату споживання (за інформацією виробника - вжити до 24.01.2017 включно, тобто продукт вже був прострочений на 5 днів, він лежав на прилавку і його спокійно продавали за повною ціною). Після моїх обурень, продавець сказав, що я можу не брати сир, мовляв, візьме його хтось інший....
Дійшла черга до зважування ліверної ковбаси – до оплати 10,00 грн., продавець упакував його в пакетик. Словом, забрав останній шматочок. Приїхавши додому відразу дав коту ліверку. Кіт не захотів її їсти, потім я понюхав ковбасу і зрозумів чому. Лфверка на запах була кислою.
Повернувшись в магазин, я почав обурюватися... Продавець сказав, що я ж купував ливерку для кота, ну і нічого страшного, мовляв ви не знаєте як працювати в сфері торгівлі...... Тобто ні людина, ні тварина не грає ролі, прибуток понад усе.
Гора протермінованого сиру залишилася лежати на прилавку. Гроші за ліверку повернули.
Шановні жителі міста, будьте уважні і завжди перевіряйте товар на місці, вимагайте книгу скарг і пишіть там Ваше обурення. Вимагайте адміністрацію дати відповідь у письмовому вигляді".
Користувач додав до свого повідомлення декілька фотографій. Публікуємо одну з них, рештуможна подивитися в пабліку Ревізора: