Щодо розкладу його руху, завідувач кафедри економіки і управління КІ СумДУ, експерт з транспорту Дмитро Власенко на своїй сторінці у фейсбук коментує, що Укрзалізниця вибрала зовсім невдалий графік.
“З боку Сум до Конотопа, Шостки ще більш-менш, відправлення о 15.42. Хоча для людей у відрядженні час відправлення після 16-ої був би кращий. А ось у зворотньому напрямку… Шостка – 23.28, Конотоп – 1.14, Буринь – 2.03, прибуття у Суми – 4.10 ранку. Це при тому, що маршрутки біля залізничного вокзалу Сум починають з’являться після 5-ої ранку, більш масово – після 6-ої. Тобто через два найбільших міста області він прямує вночі” – пише Власенко.
Справа у тому, що у бік Сум вночі курсує декілька транзитних потягів: 123/124 Київ-Костянтинівка (Конотоп 0:16, Суми 2:48), 133/134 Київ-Лисичанськ (Конотоп 2:19, Суми 5:06), 775/776 Київ-Харків (Конотоп 3:12, Суми 5:31). А ось зранку та вдень доїхати до обласного центру з відалених Шостки й Конотопу люди можуть лише автобусами.
Експерт зазначає, що до Сум з Конотопа щодня курсує 30 пар автобусів, а з Шостки – 15. Тобто пасажирів вистачає. Новий нічний потяг, за словами Дмитра Власенка, возитиме повітря і буде неприбутковим.