Понад 4 000 гривень «заробили» невідомі аферисти, знявши з банківських карток двох конотопчанок всі їх заощадження. Назвавшись співробітниками фінансової установи, зловмисники випитали персональні дані потерпілих, і за кілька хвилин повністю спустошили їх рахунки.
До чергової частини відділу поліції з повідомленням про шахрайство звернулась 40-річна жителька Конотопа. За словами заявниці, вдень на її стільниковий телефон надійшов дзвінок. Невідомий співрозмовник назвався працівником фінансової установи та під приводом планової перевірки клієнтської бази банку попросив назвати номер її картки та деякі особисті дані. Тільки-но жінка виконала всі його вказівки, як на її мобільний надійшло смс-повідомлення про зняття з її рахунку грошей в сумі 2300 гривень. Зрозумівши, що стала жертвою шахрайства, громадянка терміново звернулась за допомогою до поліції.
У подібній ситуації опинилась ще одна 40-річна конотопчанка. Вона також надала персональні дані невідомому чоловіку, який, назвавшись працівником служби безпеки банку, повідомив, що з її рахунку хтось намагався зняти кошти. «Псевдобанкір» запевнив, що зробив все можливе, аби жінка не втратила власних заощаджень, заблокувавши її картку. Проте, щоб клієнтка могла й надалі користуватись карткою, треба розблокувати рахунок. А для цього попросив назвати номер картки. Жінка довірливо виконала всі вказівки співрозмовника. А згодом, перевіривши баланс по картці, виявила зникнення грошей у сумі 2000 гривень.
За даними фактами працівники поліції відкрили кримінальні провадження за ч.1 ст.190 Кримінального кодексу України (шахрайство), санкція якої передбачає до трьох років обмеження волі.
«Ми вкотре нагадуємо громадянам, що працівники банку не перевіряють особисті дані клієнтів та не проводять жодних операцій по телефону, - говорить начальник Конотопського відділу поліції Олексій Нештенко. - Натомість, у разі виникнення такої необхідності, вас запросять до найближчого відділення банку. Тому, якщо до вас зателефонували і під різними приводами намагаються дізнатися ваші реквізити та коди карток, ні в якому разі не повідомляйте цих даних. Просто відключіться та особисто прийдіть до відділення банку і перевірте повідомлену інформацію».