Конотоп - перше місто у Сумській області, яке в повній мірі справилося з завданням по передачі повноважень Державної реєстраційної служби до органів місцевого самоврядування.
4 квітня 2016 року до виконавчих органів місцевих та селищних рад переходять повноваження у сфері реєстрації та зняття з реєстрації фізичних осіб. Першим етапом в реалізації цього завдання стала передача картотек з питань реєстрації фізичних осіб від житлово-експлуатаційних дільниць міста та Конотопського міського відділу державної міграційної служби України в Сумській області до створеного при виконкомі органу реєстрації - сектору реєстрації та ведення реєстру територіальної громади центру надання адміністративних послуг міської ради.
Завдяки злагодженим діям спеціалістів та їх відповідальності, зокрема начальника ЦНАПу Тетяни Марищенко, передача картотек, відповідно до актів прийому-передач, завершилася 25 березня.
Конотоп - перше місто у Сумській області, яке в повній мірі справилося з поставленими завданнями. Крім того, передача картотек міграційної служби завершилася 1 квітня.
Другим і основним етапом буде створення реєстру територіальної громади міста, який сформується на базі існуючих картотек та інформації з реєстру виборців. Робота в даному напрямку уже активно ведеться.
Разом з тим, хочеться зазначити, що модернізація та абсолютно нові методи роботи центру надання адміністративних послуг та новоствореного сектору лише набирають обертів. Тому закликаємо мешканців міста до порозуміння та підтримки, адже ми живемо в одному місті і маємо спільну мету - покращення життя громади Конотопа. Бажаємо всім нам успіхів у реалізації поставлених завдань